Velika popularnost i zarada internet platformi za igrice i muziku

112

Interet platforme za igrice i muziku enormno su uvećale svoju popularnost tokom pandemije virusa korona – tako je ‘Facebookova’ platforma za igranje video-igara zabilježila skok od čak 238 odsto u broju sati koji su korisnici proveli na njoj tokom aprila.

MARKETING

Video-igre su postale omiljeni način zabave tokom karantina.

Prema tek objavljenim podacima, platforma za video-igrice “Twitch” zabilježila je rast gledanosti od 101 odsto, dok su “gameri (igrači) svoje prisustvo na ‘YouTube’ povećali za 65 odsto.

Ukupno gledano, korisnici širom svijeta odgledali su rekordnih 1,65 milijardi sati igrica na “Twitchu”, 461 milion sati na “YouTubeu” i 291 milion sati na “Facebook gamingu”.

Kako ističu iz agencije “Streem elements”, najviše je profitirao “Facebook”, koji je lansirao vlastitu aplikaciju za igranje i u njenoj promociji organizovao nekoliko turnira s poznatim i slavnim osobama, što je dodatno privuklo gledaoce i igrače.

Tokom aprila u karantinima najviše je gledana igra “Valorant” – pucanje u prvom licu – koja je besplatna.

Trenutno je dostupna tek beta-verzija igrice, a očekuje se da će puna verzija biti dostupna u ljeto ove godine.

Na sadržaje povezane s “Valorantom” na “Twitchu” korisnici su samo u jednom mjesecu potrošili impresivnih 334 miliona sati.

Slijede igra “Liga legendi” sa 128 miliona sati.

Svoj trenutak doživio je i “streaming music”, jer su brojni muzičari morali da otkaži turneje i koncerte, pa su se okrenuli “streaming” platformama kako bi ostali u kontaktu s obožavaocima.

Tako je kategorija muzika na “Twitchu” zabilježila rast od 385 odsto u odnosu na godinu ranije.

Nekim muzičarima ova platforma je postala novi izvor zarade, dok su drugi iskoristili svoju popularnost da prikupe novac u dobrotvorne svrhe.

 

Visoko.co.ba/federalna.ba

Komentari

komentara