U cilju sprečavanja širenja bolesti izazvane koronavirusom (COVID-19) Vlada ZDK-a donijela je odluku o novom načinu rada u kantonalnim ministarstvima, upravama, upravnim organizacijama, te stručnim, tehničkim i drugim službama ZDK-a.
Tačnije, rad u ovim kantonalnim organima uprave bit će organizovan u skladu sa odlukom rukovodioca kojom će uposlenici, počevši od ponedjeljka, 23. marta 2020. godine, biti upućeni na godišnji odmor, vodeći računa o tome da bude obezbijeđeno obavljanje poslova onih osoba čiji je rad neophodan za nesmetano funkcionisanje organa.
Rukovodioci su dužni uposlenike sa dijagnosticiranim hroničnim oboljenjima, kao i trudnice, uputiti na korištenje preostalog godišnjeg odmora iz 2019. godine, odnosno na korištenje prvog dijela godišnjeg odmora iz 2020. godine, u trajanju od najmanje 12 radnih dana, ukoliko su poslenici već iskoristili godišnji odmor iz 2019. godine.
Radno vrijeme uposlenika u organima uprave, zbog obustave javnog prevoza u FBiH, od ponedjeljka, 23. marta, utvrđuje se u vremenu od 9 do 14 sati.
Rukovodioci organa uprave dužni su organizovati normalno funkcionisanje i rad, kroz preraspodjelu poslova i radnih zadataka. Zadužuju se rukovodioci da organizuju poslove uz prisustvo što manjeg broja uposlenika na radnom mjestu u isto vrijeme, a tamo gdje priroda posla i proces rada zahtijeva, organizuju dežurstva u skladu sa stvarnim potrebama. Ukoliko je to moguće, potrebno je organizovati rad uposlenika od kuće, te pratiti i koordinirati njihov rad. Odobrenje za rad od kuće, organizaciju i nadzor posla daje i vrši rukovodilac. Svi radnici i rukovodioci su obavezni biti dostupni 24/7 na telefon, bez obzira na skraćeno radno vrijeme.
Stranke koje komuniciraju sa kantonalnim organima uprave, kantonalnim upravnim organizacijama i stručnim i drugim služabama upućene su da, u skladu s preventivnim mjerama koje su na snazi, komuniciraju isključivo putem telefona i elektronskim putem (e-mail), da sve podneske šalju putem pošte, te da izbjegavaju neposredan dolazak u prostorije organa.
Pisarnica u sjedištu organa uprave vrše prijem pošte od 9 do 13 sati, uz kontrolu ulaska (jedno po jedno), sa odgovarajućom sanitarno-epidemiološkom zaštitom uposlenika.
Neophodno je da organi uprave:
- otkažu sve sastanke u prostorijama organa uprave, osim onih koji imaju karakter hitnosti, uz prethodno odobrenje nadležnog rukovodioca;
- za izvršavanje redovnih zadataka i konsultacije umjesto ličnih kontakata koriste telefone, video-konferencije i internet kao zamjene za sastanke;
- po potrebi obezbijede dodatna sredstva za dezinfekciju i sanitarno-epidemiološku zaštitu radnika.
Zadužuje se Služba za zajedničke poslove da u segmentu sanitarno-epidemiološke zaštite poduzme sljedeće:
- izvrši nabavku sredstava za dezinfekciju, koja će se koristiti za čišćenje službenih prostorija Vlade, kao i sredstava za dezinfekciju ruku, rukavice i maske, za potrebe higijeničarki i uposlenika koji rade u ministarstvima
- svakih 15 dana organizuje izvršavanje dezinfekcije kompletnog prostora u kojima su smještena ministarstva do okončanja nastale epidemiološke situacije, a svakodnevno vršiti čišćenje cjelokupnog prostora i dezinfekciju radnih površina.
Navedene mjere važe do okončanja epidemiološke situacije izazvane koronavirusom (COVID-19).
Ovaj zaključak se ne primjenjuje na Minsitarstvo za unutrašnje poslove u kojem će ministar, u skladu sa potrebama i situacijom u vezi proglašenja stanja nesreće uzrokovane pojavom koronavirusa, poduzeti odgovarajuće mjere i organizovati rad uposlenika MUP-a.
Zaključak stupa na snagu danom donošenja.
Visoko.co.ba/Vlada ZDK
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.