AutoVolkswagen mijenja logo

Volkswagen mijenja logo

Novi logo biće predstavljen u septembru na frankfurtskom auto-salonu.

Njemački proizvođač u Frankfurtu i zvanično započinje tranziciju ka električnim automobilima, lansiranjem prvog modela na struju iz ID familije – hečbeka VW ID.3, a biće to prilika i za premijeru novog, modernizovanog amblema koji treba da simboliše nadolazeću elektrifikaciju Volkswagena.

Kako kažu u ovom auto-gigantu, novi logo će biti “smeliji i šareniji” u odnosu na aktuelni, ali očekuje se da Volkswagen neće mnogo menjati prepoznatljivu strukturu amblema koji predstavlja kombinaciju slova V i W. Novi logo će se uklopiti u strategiju kompanije “Transform 2025+”, koji je proizvođač iz Volfsburga usvojio prije četiri godine, nakon dizel afere, a najpre će biti implementiran u Evropi, dok će se u Kini pojaviti u oktobru.

Početkom 2020. godine logo će biti prezentovan i u Sjevernoj i Južnoj Americi, kao i na drugim globalnim tržištima. Na kraju će novi amblem biti korišćen u 171 zemlji – svuda gdje je Volkswagen prisutan, kako u proizvodnim pogonima, tako i u dilerskoj mreži.

 

Visoko.co.ba/nezavisne.com


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE