Iako se već duže vrijeme najavljuje kako su u Volfsburgu shvatili da daljnji razvoj nema smisla, službeno odustajanje dogodilo se tek sada.
Mnogi su stručnjaci upozoravali kako razvoj 10-stepenskog automatskog mjenjača nema smisla, ali Volkswagen je bio uporan. Njihov glavni argument je bio da sva potencijalna ušteda na potrošnji goriva pada u drugi plan obzirom na osjetno povećanje mehaničkih gubitaka, kompleksniju i skuplju izvedbu te, naravno, skuplje održavanje.
Kao teoretski maksimum razvojni inženjeri proglasili su 9-stepenski mjenjač, makar je i on već na granici isplativosti, dok je 8-stepena automatika višestruko dokazana u praksi.
Uostalom, svi premijum proizvođači u svojim modelima koriste izvrstan ZF-ov 8-stepenski automatski mjenjač.
Pravi razlog odustajanja krije se u aferi Dieselgate, čiji repovi se još vuku. Naime, desetine milijardi evra odšteta ispraznili su blagajnu Volkswagena, a pritom ne treba zaboraviti kako istovremeno snažno ulažu u razvoj elektrificiranih automobila.
Osim 10-stepenskog mjenjača s dvostrukim kvačilom, zbog Dieselgatea u istoriju su poslani Volkswagen Scirocco i Beetle te Audi TT i R8.
Visoko.co.ba/nezavisne.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.