Švedski brend je prije nekoliko dana saopćio da je ostvario rekordnu prodaju u prvoj polovini 2019. godine koja iznosi 340.000 vozila.
Direkor je dodao da je dobra prodaja rezultat popunjavanja očiglednih “rupa” u ponudi modela ove kompanije. Osim SUV-ova, u Volvu razmišljaju i o plasiranju “običnih” automobila u nove segmente.
SUV-ovi čine 61 posto prodaje kompanije Volvo u prvoj polovini ove godine, što je za 10 posto više u odnosu na isti period prošle godine.
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.