Zašto treba izbjegavati “brze” dijete

56

Ako brzo izgubite težinu, izgubit ćete mišiće, kosti i vodu, te je veća vjerojatnoća da će se povratiti kilogrami

MARKETING

Ne postoji hrana, ni tableta koje magično sagorijevaju salo. Nikakva super hrana neće promijeniti vaš genetski kod. Neki sastojci u dodacima i biljnim proizvodima mogu biti opasni i čak smrtonosni za neke osobe.

Klonite se bilo kakvih planova ishrane, tableta i proizvoda koji tvrde slijedeće stavke :

Brzi gubitak kilograma

Ako brzo izgubite težinu, izgubit ćete mišiće, kosti i vodu, te je veća vjerojatnoća da će se povratiti kilogrami. Umjesto toga, usredotočite se na jedenje na način koji vam pomaže da se osjećate sito, zadovoljno i sa dovoljnim izvorom energije.

Kvantitet i ograničenja

Izbjegavajte dijete koje najviše ograničavaju hranu i uzdižu neograničenu količinu određene hrane, kao što su grejpfrut i supu od kupusa. Dosadno je jesti istu stvar iznova i iznova i teško se držati monotonih planova. Izbjegavati svaku dijetu koja uklanja ili strogo ograničava cijele skupine hrane ili makronutrijente, kao što su ugljikohidrati. Čak i ako uzimamo multivitamin, ipak ćemo propustiti neke kritične nutrijente.

Posebne kombinacije hrane

Nema dokaza da će kombinacija određene hrane ili jedenja hrane u određeno doba dana pomoći u mršanju. Konzumacija “pogrešnih” kombinacija hrane ne uzrokuje da se odmah pretvore u masti ili da proizvode toksine u crijevima, kao što neke dijete tvrde.

Nema potrebe za vježbanjem

Redovna fizička aktivnost neophodna je za dobro zdravlje. Ključ uspjeha je pronaći tjelesne aktivnosti u kojima uživamo i onda težiti 30 do 60 minuta aktivnosti u većini dana u sedmici. Ako želite graditi snagu, najbolji put je kombinacija zdrave ishrane i treninga za jačanje snage.

 

Visoko.co.ba/fokus.ba

Komentari

komentara