Nakon što se rijeka Bosna, gotovo, povukla u svoje korito, počelo je završno uklanjanje materijala-zemljanog nasipa iz njenog korita. Nizak vodostaj je omogučio da se korito rijeke dovede u prvobitni položaj, na lokalitetu gdje je trebala biti izgrađena brana za hidroelektranu Vranduk. Izvođač ovih radova je Almy Transport.
-Ovo se zove odgovornost. Mozda bi domaća zenička firma, ALMY TRANSPORT , bila bolja i odgovornija u izvođenju radova na M17 i tunelu Vranduk – 2 -, istakli su na oficijelnoj facebook stranici Old town Arduba Vranduk, sa čije stranice preuzimamo i fotografije nastale danas 27.6.2019.godine.
Inače, sa druge strane na desnoj obali rijeke Bosne, preko puta bivšeg radilišta HE Vranduk, odronula se obala u dužini 15-ak metara do samog lokalnog puta koji vodi sa puta M-17 prema Koprivni, kao posljedica suženja korita rijeke gradnjom ustave za branu na lijevoj obali. Ovaj lokalni put sada se koristi kao alternativni put zbog radova u tunelu Vranduk II.
Postavljeni su znakovi opasnosti na putu i suženje puta sa jedne strane, što se vidi na fotosima.
visoko.ba/Zenicablog.com
Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.
Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.