BiHZlatko Ganić za Faktor o servisima za spas radnih mjesta u ugostiteljstvu:...

Zlatko Ganić za Faktor o servisima za spas radnih mjesta u ugostiteljstvu: I specijaliteti elitnih sarajevskih restorana na kućnom pragu

Od početka pandemije koronavirusa navikavamo se na novo normalno, što je najčešća riječ koju čujemo u svakodnevnoj konverzaciji. Nažalost, život se drastično promijenio. Od načina rada do socijalne interakcije.

Bliski kontakt je ono što svi izbjegavamo, a upravo u tome kreativci su vidjeli šansu za novi biznis. Jedan od trenutno brzorastućih jeste servis za dostavu hrane.

Dolaskom hladnijeg vremena kada nam je onemogućeno da na sigurnoj distanci uživamo u najdražim jelima omiljenih restorana, dostava je naročito popularizovana. Upravo je ona danas najbrže rastući kanal prodaje hrane u restoranskom biznisu, a ovaj trend će se, po svemu sudeći, zadržati i razvijati i u godinama koje dolaze.

U susjednim zemljama, pa i kod nas u glavnom gradu su preko noći nastali servisi za dostavu, koje najčešće prate odgovarajuće aplikacije. Sa torbom na leđima i prepoznatljivim logom u boji koja privlači pažnju, dostavljači na biciklima i skuterima su postali redovno viđeni učesnici u saobraćaju.

– Sve se radi da se preživi i da se spase radna mjesta. To je jedno od rješenja za ugostitelje i tako im je lakše nego da organiziraju vlastitu dostavu. Servisi za dostavu hrane sve će se više koristiti u narednom periodu jer se zbog loše epidemiološke situacije opet ide prema zatvaranju – kaže Amir Hadžić, predsjednik Udruženja hotelijera i restoratera BiH.

Nekad nismo mogli zamisliti da će elitni restorani u Sarajevu i mjesta koja nikad nisu imala dostavu biti dostupna na našoj kućnoj adresi.

– Ljudima su sigurno nedostajale delicije njihovih omiljenih restorana i nije bilo prilike da tako nešto pojedu osim da odu u restoran, što je u nekim prilikama bilo nemoguće za vrijeme lockdowna, pa i kasnije zbog svojih ličnih mjera predostrožnosti. Pojavom servisa za dostavu hrane mislim da se riješilo dosta problema ili se u najmanju ruku olakšalo kako poslovanje, tako i konzumacija. Bez obzira na to da li je restoran otvoren za goste, kuhinja može nesmetano da radi. Ako gledamo iz ugla komunikacije, svima je postalo lakše, svi restorani koji su dio te priče su dostupni kupcima u svakom trenutku, gdje se ističu po svome kvalitetu i, naravno, cijenama. Danas neki od servisa rade konstantnu promociju svojih usluga tj. dostave hrane i ujedno kroz svoj servis reklamiraju restorane koji su najbolji za vas. U zemljama zapada, pa čak i u regionu, ovaj sistem odavno dobro funkcioniše. Neki od servisa koji su danas ovdje su već odavno napravili dobar posao u Hrvatskoj. Ono što je najveća prednost u korištenju servisa za dostavu hrane je vrijeme koje trebate odvojiti za narudžbu i prilično kratko vrijeme isporuke – kaže Zlatko Ganić, digital media direktor agencije Fabrika.

Putem jednog od servisa stanovnici Sarajeva mogu naručiti i specijalitete iz restorana Druga kuća, koji se priklonio novom trendu zbog potreba svojih gostiju.

– Takva je situacija i moramo se prilagoditi ljubiteljima naše hrane. Mi nemamo drugi izbor i što se mora, nije teško – kažu iz menadžmenta Druge kuće.

Brza hrana uvijek je bila omiljena velikom dijelu populacije. Sada, njeni konzumenti imaju i brzu dostavu zahvaljujući servisima. U ovaj domen spadaju i popularni doneri, a već nekoliko sedmica stanovnici glavnog grada u svojim kancelarijama, kućama i stanovima mogu uživati u donerima Pirpe.

– Prilagodili smo se tržištu zbog koronavirusa. Zbog ograničenja, dosta uposlenika firmi radi od kuće i ljudi vole u toplini svog doma jesti naše donere. Ljudi se sve manje kreću i dostava na ovaj način je najbolje rješenje. Iz dana u dan sve je veći procenat učešća u prodaji putem servisa – kaže Haris Čolić, vlasnik Pirpe.

 

Visoko.co.ba/Faktor.ba


Ako želite preuzeti tekst ili dio teksta čiji je autor Visoko.co.ba, dužni ste navesti naš portal kao izvor autorskog teksta! Isto se odnosi i na fotografije i video materijale čiji je autor portal Visoko.co.ba ili materijale koji su dati portalu na korištenje.

Član 14. Kodeksa za štampu i online medije BiH: Značajna upotreba ili reprodukcija materijala zaštićenog autorskim pravima zahtijeva izričitu dozvolu nositelja prava, osim ako dozvola nije navedena u samom materijalu.

NAJNOVIJE